Fyzikálna liečba

BTL SUPER INDUCTIV SYSTEM

• Princíp systému je založený na interakcii medzi elektromagnetickým poľom s vysokou intenzitou a ľudským telom
  • Terapia nebolí, pacient cíti svalovú kontrakciu a jemné brnenie
  • Hlavným princípom účinku je zlepšenie prekrvenia postihnutého tkaniva, čím dochádza k zlepšeniu jeho metabolizmu a regenerácie. Tiež znižuje bolesť blokovaním bolesti priamo na nerve alebo podporou tvorby endorfínov v tele
  • Uľavuje od akútnych a chronických bolestí svalov, kĺbov, chrbtice a medzistavcových platničiek
  • Podporuje hojenie zlomením,  tvorbu cievneho a neskôr chrupavkovitého svalu
  • Pomáha pri liečení rôznych diagnóz ako napr. syndróm karpálneho tunela, zamrznuté rameno, tenisový lakeť, koxatróza, gonatróza, hernia disku, lumbalgia, cerviko-kraniálny syndróm

Prístroj má preukázateľné účinky

• Vo vedeckej štúdii až 87% účastníkov potvrdilo zmiernenie bolesti po niekoľkých aplikáciach týmto prístrojom.
  • Rameno stroja je voľne nastaviteľné v troch kĺboch, preto je možné ho využiť na takmer každej partii ľudského tela.
  • Fyzikálna terapia je výborny doplnkový prostriedok na odstránenie samotnej bolesti alebo príčiny bolesti. Ak to obohatíme s prácou fyzioterapeuta alebo silovo-kondičného trénera, pracujeme na tom, aby sa bolesti opäť nevrátili.

LOKÁLNA KRYOTERAPIA

Ďalšou liečebnou metódou je lokálna kryoterapia (kryofén). Je to ideálna voľba na poranené koleno, zápästie, rameno, členok alebo lakeť. Aplikovaná teplota -130° ma pozitívny účinok či už sa jedná o podvrtnutia, pomliaždeniny alebo narazenia. Jej účinnosť je vynikajúca, má okamžitý analgetický efekt, tlmí bolesť a chlad priaznivo pôsobí na podstatne rýchlejšiu regeneráciu poškodených tkanív.

• Aplikácia veľmi nízkej teploty (-130°C)
  • Využíva sa na lokálne miesto po dobu 3 min.
  • Výrazne pôsobí proti zápalom
  • Znižuje opuchy po zranení, narazení alebo po operácií kĺbov
  • Vhodná aplikácia na bolesti členku, kolena a ramena
  • Okamžitý analgetický účinok